Marshmello ”Silence” Ft, Khalid 和訳

[Verse 1]
Yeah, I'd rather be a lover than a fighter
きっと憎み合うよりも愛し合う方
'Cause all my life I've been fighting
歩んできた人生で分かる
Never felt a feeling of comfort
快適なことなんて無かった
All this time, I've been hiding
いつまでも、隠れてた
And I never had someone to call my own, oh nah
誰にも呼ばれなかった
I'm so used to sharing
シェアするのにはなれてたのに
Love only left me alone
愛だけが僕を残したんだ
But I'm at one with the silence
だから僕は沈黙を守ったんだ
[Chorus]
I found peace in your violence
あなたの暴力で、平和を見つけた
Can't show me, there's no point in tryin'
見せれなかったもの、試せなかったもの
I'm at one, and I've been quiet for too long
僕は僕、そう思って沈黙を守ったんだ
I found peace in your violence
あなたの暴力で、平和を見つけた
Can't show me, there's no point in tryin'
見せれなかったもの、試せなかったもの
I'm at one, and I've been quiet for too long
僕は僕、そう思って沈黙を守ったんだ
[Drop]
I've been quiet for too long
I've been quiet for too long
沈黙を守ったんだ
I found peace in your violence
あなたの暴力で、平和を見つけた
Can't show me, there's no point in tryin'
見せれなかったもの、試せなかったもの
I'm at one, and I've been quiet for too long
僕は僕、そう思って沈黙を守ったんだ
[Verse 2]
I'm in need of a savior, but I'm not asking for favors
救世主を求めてる、でも恩恵なんていらない
My whole life, I felt like a burden
人生なんて負担だった
I think too much, and I hate it
考えすぎることを嫌ってた
I'm so used to being in the wrong, I'm tired of caring
間違っていることにもなれてた、空気を読むのも疲れた
Loving never gave me a home, so I sit here in the silence
家には愛を許されなかった、だから静かに座ってた
[Chorus]
I found peace in your violence
あなたの暴力で、平和を見つけた
Can't show me, there's no point in tryin'
見せれなかったもの、試せなかったもの
I'm at one, and I've been quiet for too long
僕は僕、そう思って沈黙を守ったんだ
I found peace in your violence
あなたの暴力で、平和を見つけた
Can't show me, there's no point in tryin'
見せれなかったもの、試せなかったもの
I'm at one, and I've been quiet for too long
僕は僕、そう思って沈黙を守ったんだ
[Drop]
I've been quiet for too long
I've been quiet for too long
沈黙を守ったんだ
I found peace in your violence
あなたの暴力で、平和を見つけた
Can't show me, there's no point in tryin'
見せれなかったもの、試せなかったもの
I'm at one, and I've been quiet for too long
僕は僕、そう思って沈黙を守ったんだ