CL ”Lifted” 和訳

2NE1のCLが遂にアメリカでデビューするそうでそのデビュー・アルバムからのデビューシングルを和訳してみました。

 

そんなこの曲はメソッド・マンが書いてたりして、韓国人は凄いなというのが本心だったりして。

 

COLLECTION

COLLECTION

 

 

 

www.youtube.com

 

 

LIFTED

LIFTED

  • CL (from 2NE1)
  • K-Pop
  • ¥250
  • provided courtesy of iTunes

 

[Intro]
Hey, you, get off my cloud
放っておいてよ
You don't know me, and you don't know my style
あなたは私のことなんて知らないもの
Gettin' lifted, never coming down
もう落ちてなんて行かないの
Gettin' lifted
上がっていくだけなのよ

[Verse 1]
Gettin' dumb on the drum rum-pum-pum-pum-pum
パンパンパンパン、ドラムみたいに馬鹿になって
Better run, when I come, what a bomb bomb
手遅れになる前に行かなきゃ
Sippin' on coke and rum, gettin' so drunk
コークアンドラムを啜って酔っちゃうの
Everyone wonderin' where she come from?
「あいつはどこから来たんだ?」って噂になるわ
Got gold on my necklace, gold on my wrists
ゴールドのネックレスにブレスレット
Girls gettin' mad cause their boys want a kiss
軽い女だと思ったら怒るわよ
Fast with the cash, I just throw it in the bag
すぐにお金を払って出て行くわ
Everything I wanna have
みんな分かっておくべきよ
(well I think you get the gist)
すぐにわかると思うけど

[Pre-hook]
Upside downside, inside outside
中に行ったり外に行ったり
Hittin' you from every angle there's no doubt
いろんな場所からやっちゃうわ
Poetry in motion, coast to coast and
詩はどこでも行くの
Rub it in your skin like lotion
ローションのようにね

[Chorus]
I got myself a 40
40手に入れて
I got myself a shorty
そのままヤッちゃうの
And I'm about to go get lifted
ハイなのよ
Yes I'm about to go get lifted
それが私
I got myself a 40
40手に入れて
I got myself a shorty
そのままヤッちゃうの
And I'm about to go get lifted
ハイなのよ
Yes I'm about to go get lifted
それが私


[Verse 2]
H-U-F-F, huff and I puff
H,U,F,F、ハフってパフ
Blow like snow when the cold wind's blowing
雪のような冷たい風
Zoom, I hit the mic like boom
ズーム、私のマイクに注目よ
Wrote a song about it, like to hear it? Here it goes
この曲は好き?このまま行くわよ
Style will hit you, wham, then goddamn
やられたあなたは情けないわね
You'll be like, "Oh shit, that's the jam!"
「なんたよくそっ!」って言っちゃうのが見えてるわ
Turn it up, now hear me get buck wild
さあ盛り上がってワイルドになって
I'm about to blow, light me up
つまり私は最高なの

[Pre-hook]
Upside downside, inside outside
中に行ったり外に行ったり
Hittin' you from every angle there's no doubt
いろんな場所からやっちゃうわ
Poetry in motion, coast to coast and
詩はどこでも行くの
Rub it in your skin like lotion
ローションのようにね

[Chorus]
I got myself a 40
40手に入れて
I got myself a shorty
そのままヤッちゃうの
And I'm about to go get lifted
ハイなのよ
Yes I'm about to go get lifted
それが私
I got myself a 40
40手に入れて
I got myself a shorty
そのままヤッちゃうの
And I'm about to go get lifted
ハイなのよ
Yes I'm about to go get lifted
それが私

[Bridge]
Hey, you, get off my cloud
放っておいてよ
You don't know me, and you don't know my style
あなたは私のことなんて知らないもの
Gettin' lifted, never coming down
もう落ちてなんて行かないの
Gettin' lifted
上がっていくだけなのよ
Hey, you, get off my cloud
放っておいてよ
You don't know me, and you don't know my style
あなたは私のことなんて知らないもの
Gettin' lifted, never coming down
もう落ちてなんて行かないの
Gettin' lifted
上がっていくだけなのよ

[Chorus]
I got myself a 40
40手に入れて
I got myself a shorty
そのままヤッちゃうの
And I'm about to go get lifted
ハイなのよ
Yes I'm about to go get lifted
それが私
I got myself a 40
40手に入れて
I got myself a shorty
そのままヤッちゃうの
And I'm about to go get lifted
ハイなのよ
Yes I'm about to go get lifted
それが私

 

”Lifted”にはクサでハイになるのとCLのこれからの伸びしろを掛けているんだとか。

ただ2NE1はブスばっかでもったいないよね。速くいじるべき。

 

 

CRUSH (CD+DVD)

CRUSH (CD+DVD)

 

 

それでは